Waarmee helpt..

Ervaringen van klanten

Eeneke van Orde op 1 heeft mijn zus en mij geweldig geholpen bij het opruimen van het huis van onze ouders. We wilden graag dat bruikbare spullen goed terecht zouden komen. Eeneke was erg goed op de hoogte van plekken waar spullen heen konden. Sommige spullen hebben we verkocht, van andere waren we gewoon blij dat ze nog een nieuw leven kregen. Ze heeft ook een aantal regeldingen uit onze handen genomen. Dat was handig omdat we niet in de buurt woonden. Ik zou haar stijl omschrijven als bijzonder vriendelijk. Aan de ene kant is ze duidelijk over ideeën die niet haalbaar zijn, aan de andere kant is ze heel creatief en meedenkend over dingen die wel haalbaar zijn. Al met al is ze een geweldige hulp die ik zonder twijfel zou aanbevelen!

Christine en Karin uit Paterswolde


Eeneke heeft mij goed geholpen met het leegruimen van mijn ouderlijk huis toen mijn beide ouders vrij kort naar elkaar zijn overleden. Ik vond het moeilijk om het alleen te doen (enig kind) en het is ook niet iets wat je met vrienden wil doen. In ieder geval niet voor de vele persoonlijke spullen. Mijn ouders hadden mooi antiek en veel verzameld tijdens hun leven. Ik wilde dit een goeie bestemming geven, want veel kan ik niet zelf kwijt. Eeneke heeft me uitstekend door dit proces geleid en ook gereflecteerd op wat goed is om te bewaren en wat niet. Met name handig vond ik dat Eeneke mij ook in verbinding heeft gebracht met een aantal partijen die een goede prijs voor de spullen hebben geboden en waarbij de spullen goed terecht komen. Al met al ben ik zeer blij met de geboden dienstverlening.

Gerard Kuipers


Een jaar geleden was ik samen met Eeneke mijn huis in Assen aan het leegruimen. Alles ging door mijn handen en werd geordend. Daar heb ik nu een jaar later nog elke dag profijt van. In mijn nieuwe huis in Arnhem zijn zaken op orde. Ik weet waar alles is en ik kan het nu makkelijk zelf bijhouden. Ik heb het inhuren van Eeneke van Orde op 1 als een groot cadeau aan mezelf ervaren en kan dat ook van harte aanbevelen. De investering is zonder meer de moeite waard, want de orde is blijvend!

Anne, Arnhem


Na onze verhuizing hadden wij onze spullen lukraak in de beschikbare kasten opgeborgen. Gevolg: alles lag overal, zonder dat dat logisch of handig was. Vanwege een druk werk- en gezinsleven zag ik op tegen het opnieuw ordenen en inrichten. Het bleef dus gewoon zoals het was. Via via leerde ik Eeneke kennen, personal organizer bij Orde op 1. Samen zijn we aan de slag gegaan en in twee dagdelen was de klus geklaard. Het was nog leuk om te doen ook! Met Eenekes inzichten in en ideeën over slim inrichten en opbergen, zijn onze woonkamer en keuken in korte tijd opgeruimd en overzichtelijk geworden. Wat fijn is, is dat ze niet voorschrijft hoe het moet, maar ook stilstaat bij wat voor jou handig is. Als een idee voor jou niet werkt, heeft ze genoeg alternatieve opbergmogelijkheden. Dat was voor mij prettig; er is nu orde afgestemd op onze eigen situatie. En het mooie is: we hebben zelfs nog opbergruimte over. 

Marielle, Noordhorn


Orde op 1 in actie…… Eeneke gaat helpen orde op de zolder te brengen. Het is heel fijn om samen aan de slag te gaan, er wordt heel hard gewerkt en na een paar uur zijn de eerste hoeken van de zolder al veranderd in een lege ruimte. De tactiek van wat wil ik houden, wat kan weg of waar twijfel ik over werkt heel prettig, daardoor kun je zelf later als je gaat opruimen heel makkelijk weer in dit ritme komen. Het eindresultaat is heerlijk, alles geordend per categorie, vooral alles bij elkaar dat geeft rust. De zolder is weer heerlijk ruim, kan gebruikt worden waarvoor deze ook was, studie/werk en hobby ruimte. Eeneke bedankt voor deze begeleiding hier kan ik zeker verder mee!

I.O. uit Thesinge


Mijn ervaring met orde op 1 is goed. Na zoveel jaren in de rommel te hebben gezeten en het niet kunnen wegdoen van spullen dus kritisch kijken naar wat je hebt, heb ik  met behulp van een opruimcoach dit wel gedaan. Het is wel zo dat je 1 afdeling tegelijk moet aanpakken, anders houd je geen overzicht. Nu is er rust ontstaan in verschillende vertrekken. Wel een aanrader een opruimcoach!

Tecla Romijn


Eeneke past zich aan en speelt in op je wensen en je situatie maar ze pakt ook door als het nodig is (bijv als je wilt opruimen maar het moeilijk vindt om dingen weg te gooien of te verkopen) Dat doet ze ook zorgvuldig omdat ze weet dat er aan bepaalde spullen emotionele waarde zit. Prettig is ook dat ze het ordenen “logistiek” aanpakt. Ze plant de werkzaamheden vooruit en bekijkt wat er nodig is. Zo weet je precies waar je aan toe bent.

Anoniem uit Joure


Uitpuilende lades en kastjes in de keuken. Herken je dat? Samen met Eeneke hebben we de keuken leeggehaald. We hebben alle spullen verdeeld in drie categorieën.

  1. Wil ik houden
  2. Kan weg
  3. Twijfel

Vervolgens heeft Eeneke meegedacht welke spullen het beste in welke kast kunnen. Een deel van de spullen hoefde namelijk helemaal niet in de keuken. Dankzij Eeneke haar hulp hebben we ruimte gecreëerd in de keuken en hoefden we helemaal niet na te denken over een extra kast! Alle spullen die belangrijk zijn voor in de keuken stonden na de komst van Eeneke namelijk prima op hun plek (en er was zelfs nog ruimte over!). Heerlijk orde en rust in de keuken. Leuk ook om het samen te doen. Samen doen is leuker maar Eeneke zet je daarnaast ook aan het denken en laat je op een hele andere manier naar spullen kijken. Dat was voor mij wel een eye-opener. Kortom zeer waardevol om met een buitenstaander je huis (keuken) op te ruimen!

S. W. uit Woltersum


Mijn huis was niet overvol en toch was ik dagelijks met spullen in de weer. Ik had het gevoel elke dag weer op te ruimen. Het ging op mijn nek zitten. Aan de ene kant vind ik het loslaten van spullen uit de familie moeilijk aan de andere kant wil de ik zo graag mijn tijd besteden aan andere dingen dan de dagelijkse opruim sessies. Een opruim coach, jij dat heb je toch niet nodig, bij jullie is het toch opgeruimd? dat was wat ik dan hoorde! Wat ben ik blij dat ik toch Eeneke heb gebeld en dat ze met haar opruimstrategie mij zo heeft geholpen. In ongeveer 5 dagdelen, was mijn huis zo’n 10 verhuisdozen en 5 grote vuilniszakken leger, mijn kelder, en keuken anders ingedeeld (waardoor ik veel minder heen en weer loop tijdens het koken en er logica is) opgeruimd en gesopt! Eeneke nam de spullen direct mee, zodat ik niet kon vervallen in mijn jamaar als en ooit…. 1 keer liet ze een halve zak achter… en ja hoor daar werd toch weer wat uitgehaald! Toen begreep ik haar plan van aanpak. Eeneke luistert naar de verhalen en weet op die manier hoe je opruimstijl is. Ze leerde me er anders naar kijken en dus ook handelen. Het organiseren in de bijkeuken en uitzoeken van laatjes die overvol zitten liet me zien dat heel veel dingen er al jaren ongebruikt lagen (en dat je dat ook niet meer weet dat je het had.) Mijn administratie zat in mappen, toch is de indeling nu veel logischer! En is er lekker veel de papierbak in gegaan. Achter elk voorwerp had ik een verhaal. Eeneke zei op een gegeven moment:”heb je door hoeveel mooie spullen je van de familie al hebt ?” Dat heeft me rust gegeven helemaal nu er allerlei spullen worden aangeboden uit het huis van mijn grootmoeder en ouders. Het is goed zo en een gouden tip was: “iets erin, dan ook iets eruit !” En dat hou ik vol!

Anoniem uit Loppersum

Persoonlijk contact

    (* = altijd invullen)

    Dit formulier is beveiligd met reCAPTCHA en de Google Privacy en Voorwaarden gelden. Uw gegevens worden versleuteld verstuurd.